Pages

Thursday, December 20, 2012

Green Light!

Assalamualaikum...


Comel tak patung tu? Kalo korang tengok patung tu apa jawapan pertama yang korang dapat? 
Mestilah rasa sesuatu yang positif dan menggembirakan...and so did i!!!

Aku dah dapat Green Light..... Tak sangka dengan keberanian aku tu, Someone i love juga punyai rasa yang sama... Setelah berbincang pot pet pot pet dengan panjang lebar dan berminggu-minggu, maka kami officially love birds!

Ini hanya sambungan daripada kisah Di sini..... Someone who inspired me for all this while.... 
Dia mengajar aku erti kata:

-Berani
-Belajar berdikari
-Jangan putus asa
-Sentiasa positif
-Sentiasa terima dengan hati terbuka
-Sentiasa ingat ibu bapa
-Sentiasa ingat kawan-kawan
-Selalu tolong orang dalam kesusahan

Banyak aku belajar dari dia semenjak aku kenal dengan dia. Aku dan Someone I Love sedar hubungan ni akan punyai banyak rintangan di masa depan, tapi we both decided to just go with the flow...and promised to love each other with no end. Yet, we truly appreciate the time given to us with lots of love and laughter which is become memories to be remembered in the future...


We decided:
-To love each other with no ends
-To give and take in all matters
-To share the good times and hard times together
-and To share everything that happens in our life

To Someone I Love, I Love You very much and no words can describe how much i love you...


P/s: Someone I Love dah agak jarang bergaduh sekarang ni rasanya... rindu pulak nak gaduh macam dulu...hehehe...


The Love Boat is just to set SAIL.....


Bye dulu...

No comments: