Pages

Sunday, January 20, 2013

It's My Birthday

Assalamualaikum...

Tanggal 20 Januari adalah birthday aku...hoyehh...

Kepada pemilik nama Nor Fadhilah Mohamad Izaraee, Selamat Hari Lahir yg ke-27...

Moga panjang umur, murah rezeki dan dikurniakan kehidupan yg bahagia...

Happy Sweet 27th Birthday girl!...hahahaha...

Hari ni lepak kat umah je.. dan mak masak breakfast nasi goreng, menu favourite aku...


nampak kosong je kan..tapi ni la favourite aku...asalkan mak yg buat. Aku takkan makan dgn apa2 lauk, aku makan kosong mcm ni je, tu pun dah boleh makan 2 pinggan...

Hari ni aku penuhkan aktiviti membalas komen dan ucapan birthday di FB...sambil2 tu, tunggu juga yg tersayang message wish birthday, tapi tidak kunjung tiba. If I may say, the worse birthday ever... mana tak worse, kalo dah yg tersayang takde di sisi di hari2 penting mcm ni... hmmm... :'((. Hari ni saje pun dah beberapa kali mengalir air mata mengenangkan nasib diri... :'((

Selain tu, aku juga sibuk buat birthday kad utk aku, dan kad birthday mak aku yg tertangguh utk dibuat yg jatuh pada 6 Jan hari tu...









No comments: