Pages

Friday, January 18, 2013

Bersyukur...

Assalamualaikum


Adakah aku tak pernah bersyukur?

Aku bersyukur:

  • diberi kesempatan utk masih bernafas walaupun...
  • dikurniakan keluarga yg memahami dan menyokong
  • dikurniakan 'insan istimewa' yg bergelar lelaki yg sentiasa menyokong, membantu dan pemujuk yg berkesan serta pengusik yg berjaya! hmmm...
  • belum buta sebab banyak menangis dan i'm specky! :P
  • aku ada musuh..so that i know my dark side
  • ada yg memerhati, tanda dia ambil kisah and i know my sweet (la sgt...) side... :
Aku sentiasa bersyukur dgn apa yg aku ada. Tapi mungkin belum cukup baik. Mungkin aku perlu tambah nilai syukur aku.

Tapi sisi sedih tetap datang bertamu. Adakalanya tidak mengira masa. Ada masa rasa frust, rasa kecewa, rasa sedih, rasa ditinggalkan, rasa tak dihargai, rasa dianiaya dan pelbagai rasa yg menjamah hati ni... EMO sungguh.....~sigh~...

Where was i wrong? Macam mana nak halau rasa galau hati ni? Oh My God...pleaseee help me...

Pesanan utk diri sendiri:

1. Lebihkan BERSYUKUR....
2. Do not expect too much in relationship or else you'll feel dissappointed
3. Give more, receive less
4. Be PATIENT
5. Be HUMBLE
6. Carilah sesuatu bagi menghilangkan rasa sedih hati...
7. Give BEST SHOT into your life...





No comments: