Pages

Tuesday, January 15, 2013

Bila Stress Jom Kita Makan...

Assalamualaikum...

Tak kuasa aku na citer sedih-sedih...

Baik aku citer pasal makan, lagi bagus, lagi nikmat, lagi terliur... :P

Menu bekal aku... semalam, hari Isnin...aku buat pancake je... Adunan pancake ni aku pakai susu tepung je, sebab takde bekalan susu segar... Utk lunch telan maggi je...


Hari ni pulak, aku buat roti telur je... sebab dah buntu nak masak apa...

Roti Telur Malaysia

Hmmm...untuk esok dan hari seterusnya, aku masih takde idea nak masak apa... sekian...

Suasana kat opis suram dan mengecewakan...pada aku, no payment, no progress...aku takkan buat kerja selagi tak bayar gaji aku. So, bagi menghilangkan bosan di opis, aku pun buat la projek kerastangan aku... Tapi agak menyedihkan sebab kekangan utk mendapatkan barang dan peralatan yg sesuai, sebab aku takde duit...idea banyak, tapi modal je takde. Takpelah, mula perlahan2 dulu...insyaAllah, sape tahu ada rezeki di depan sana...


Ni kotak buatan sendiri...ada projek sikit aku na buat. Belum siap touch up lagi kotak ni...Nanti aku tunjuk yg dah siap. Yg kat bawah ni pulak isi di dalamnya...

Album Lipat-Lipat
Bukaan album
Nanti aku akan tunjukkan rupa sebenar hasil ni...

Bye...


No comments: