Pages

Thursday, October 25, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 2012


Assalamualaikum....




credit: myfwenster.blogspot.com

Esok hari raya....esok hari raya..... esok hari raya aidiladha.... 

Tapikan....aku takde pulak rasa nak beraya sebab.....emmmmm......eemmmmm..... adalah sesuatu yang buatkan aku xleh nak excited beraya. Hari tu tak excited nak raya puasa, ni raya haji pulak. Ada kot hikmah disebalik suma ni....

Tapi tu la, paling xtahan nak sebak nak pandang muka mak dan abah di pagi raya. Tapi jgn kata pagi raya, setiap pagi pon sebak nk tengok....paling sebak dan sedih sebab xdapat bagi apa yang sepatotnya seorang anak sulung berikan. Tanggungjawab aku pada diorang dan adik2 sebagai anak sulung dalam keluarga.... phewwwwww......sedih nok.... Minta maaf ye Mak n Abah, kakak xleh tunaikan tanggungjawab yang baik sebagai anak..... :'((

Plan untuk esok.....duduk rumah je kot....tunggu tetamu datang. Bukan sape2 pon, adik-beradik dan saudara mara terdekat je la..... Tapi kan, mesti aku jenuh nak tepis banyak pertanyaan nnti.....huh....be ready!

Sambil2 tu tolong mak kat dapur, tolong basuh pinggan dan lepak2 tengok tv. Rasanya xberjalan kemana-mana kot, xde dah kawan nak diajak beraya sebab kawan itu telah kawen baru2 ni.... hmmmm.....boringnya bila hidup sorang diri ni. Orang lain bahagia ada pasangan, ada anak kecik dan ada segala-galanya...tapi aku? xpe lah.....positifkan diri.....

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....

Bye....







2 comments:

Aku Budak Kampung said...

sabor ek...pasti ada hikmahnya...maybe nk soh raya deepavali dgn penuh meriah kot...hehehe...peace no war..

Fadhilah Izaraee said...

hmmmm....yelahh.....