Pages

Sunday, October 21, 2012

Tawen-Tawen (Kahwin-Kahwin)

Assalamualaikum....

Selamat berhujung minggu....

Semalam aku pegi majlis akad nikah teman rapat. Teman rapat yang selalu aku lepak and shopping2 bila dia balik kampung. Semalam dia selamat dinikahkan dengan pasangannya, Klang mari! hehehehe... dan majlis kenduri insyaAllah akan berlangsung pada awal bulan Disember ni, bakal naik sekali dengan kakak dia.

I'm so happy for her, becoz she met her Mr. Right!.... aku? nan hadooooo! belum ada lagi...tak nak komen lebih2 sbb tu keja Allah....hal jodoh, ajal, maut dan rezeki semua di tangan Tuhan. Jadi, lepas ni xde dah kawan untuk aku melepak atau shopping...pasni sorang2 la aku....huuuuuuuuuu......

Hari ni aku tak p mana2....just stay at home....nk p jogging pun rasa malas. Tu pasal makin demuk! Dan satu lagi sebab nak duk umah sbb takot gangguan2 yang tidak diingini oleh sekumpulan manusia yang cuba membuat kacau, kerana hari ini akan berlaku sesuatu...tapi aku xmau amek tahu dan xmau terlibat. Kawan baik aku dah pesan, sekiranya dipanggil ke umah bos untuk sesuatu hal, JANGAN Pergi!!!! Kemungkinan bahaya ada di sana...

So, duduk diam2 kat umah...basuh baju, baca newpaper, tulis blog, tolong mak masak and online sepanjang hari sambil hirup nescafe panas...slurpppppp.....syiok!!!!!!

Ni ada la sikit gambar2 kawen kawan aku semalam.... kepada Noor Hasniza binti Mohamad Adenan, kawanmu ini mengucapkan sekali lagi Selamat Pengantin Baru, moga cinta bersatu kekal hingga ke syurga.


Cincin & Gelang tangan
Pengantin Perempuan@kawan aku.....
Akad nikah
korang taw kn ni proses apa...tulih sendiri.....
gambar huduh....kamera henpon....



Outdoor...mana lagi nak p....taman tasik tepeng lerrr....

Outdoor


Last but not least...babyputih yang banyak berjasa

Budak tecik comey ni...Alif Fahmi...rindu, lama xjumpa dia...salah sorang buah hati aku neh... nasib baik ada dia, bleh gak aku melayan dia, sementara tunggu nija habis sesi bergambor... aku malu nak join, sbb pakai kamera henpon je....malu giteww.... yang lain suma pkai DLSR.... sila tutup sebelah mata...jangan tgk manusia pkai tudung kelabu tuh....makin bambam!



Gitu lerr sikit xbanyak gambar2 sekitar majlis akad nikah semalam... gambar keta tu aku kena blank nombor plat keta sebab babyku ni tgah HOT kat pasaran... insyaAllah kalo aku rajin, aku letak pulak majlis kawen kwn baik aku (tapi tahun lepas punya citerr)...

Bye!



No comments: