Pages

Friday, October 19, 2012

Kawan Baik

Assalamualaikum....

Salam hari Jumaat semua. Semoga semuanya dirahmati dan diberkati oleh Allah sentiasa. 

Hari ni aku nak kongsi satu artikel yang cukup menarik berkenaan dengan kawan baik atau teman rapat. Semua orang punya kawan baik termasuk jugak aku....kawan baik yang aku anggap memahami aku dalam segala hal termasuk memahami perasaan aku. Seseorang yang aku sangat selesa untuk berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dalam semua keadaan. Syukur Alhamdulillah dan sangat berterima kasih pada Allah S.W.T kerana mengurniakan aku seorang teman baik yang sangat aku kasihi. Semoga aku juga boleh melakukan sedemikian rupa kepadanya dan boleh menjadikan aku teman baiknya juga. Tapi xsemestinya dia kawan baik aku, aku hanya berkawan dengannya, tapi juga dengan orang2 sekelilingnya, tidak kira pasangannya mahupun ibubapa dan adik-beradiknya.... kami belajar menerima diri masing-masing seadanya....



Jadi, kawan baik yang aku miliki sejibik ciri2 di atas.....dan semoga persahabatan kami kekal selamanya.....insyaAllah....

BYe...

No comments: