Pages

Sunday, April 12, 2015

Testimoni: Vitalea untuk darah rendah!

Assalamualaikum...
Nak tahu tak, saya sangat~ suka nak kongsi dengan kawan2 diluar sana, testimoni best dari kawan2 saya a.k.a customer saya. Customer saya anggap mcm kawan tau, silap2 boleh keluar lepak sama2.
Kawan saya ni muda lagi, baru 18 tahun. Tapi dah setahun lebih mengalami gejala tekanan darah rendah. Macam yang kita tahu la kan, tekanan darah rendah ni ada simptom seperti pening kepala, mudah pitam & ada sesetengahnya terus pengsan.
So, setiap bulan, dia wajib ke hospital utk rutin jumpa dengan doktor. Dan setiap kali jumpa doktor, mesti wajib doktor geleng kepala tengok result dia. Tak memuaskan.
So, (so lagi, hihi) saya pon cakap kat dia 'awak2, cuba la amik makanan yang berkhasiat, ikut macam mana yang doktor cakap, mana tahu boleh sembuh'. Ada la a few things yang saya tahu mcm mana nk tambah darah kalo ambik dari pemakanan, contohnya makan sayur bayam, makan kerang, makan hati lembu. Tapi, malangnya dia tak makan semua tu! Arghhh...sudah!

At last, saya bgtaw dia, Vitalea ni sangat bagus nak merawat masalah tekanan darah rendah. Dia setuju nak beli.

Lepas 2 minggu makan vitalea secara konsisten, dan jumpa doktor, kali ni muka doktor ada senyummm! Dia kata 'hb awak dah cantik' bagus! Two thumbs up for you!
Kawan saya ni apa lagi kan, hepi la dia. Terus amik gambar result, wasap saya!


Alhamdulillah....
Seronoknya saya...tak terkata...
Bukan wang ringgit yang jadi ukuran, tapi nilai bila kita bantu orang ramai di luar sana menyelesaikan masalah kesihatan mereka. 
I love my job.... truly... i do!

~SETIAP PEMBELIAN DENGAN SAYA WAJIB MENDAPAT KONSULTASI EKSKLUSIF & JADUAL PEMAKANAN SETIAP VITAMIN~

~JIKA ANDA MAHU MENIKMATI PENJIMATAN 10%-30%, JOM DAFTAR SEBAGAI AHLI, RM 65 SAHAJA SEUMUR HIDUP. NAK BISNES BOLEH, NAK MAKAN SENDIRI PON BOLEH. ANDA PILIH.~

YOUR SHAKLEE DISTRIBUTOR
FADHILAH - 0194555534

No comments: