Pages

Wednesday, April 15, 2015

Faedah Join Shaklee

Assalamualaikum...
Syukur Alhamdulillah...

Harimau mengaum lagi...
Itu tandanya bonus shaklee dah masuk.


Teringat setahun yang lepas, bila saya dah jatuh cinta dengan Shaklee sebab masa tu mula2 saya try ESP & Vitalea. Memang jatuh cinta habis la... lepas 3 bulan merasa manisnya berShaklee, saya terus sign up jadi ahli. Tak mahal mana masa tu, RM 65 je.
Masa tu saya gamble je. Sebabnya kalo beli dengan harga ahli, kita boleh jimat sehingga 25%!!! Tak ke jimat gitu!

Lepas tu, terpulang la, nak makan sendiri boleh, nak bisnes Shaklee pon boleh.

Saya PILIH untuk MAKAN SENDIRI & BERBISNES SHAKLEE... sebabnya, selain dapat bonus setiap bulan (bagi yang layak, paling kurang capai 150uv) & penjimatan produm yabg berkualiti sehingga 25%, ada jugak bonus2 lain yang shaklee tawarkan! Antaranya:

√cash bonus (pelbagai jenis)
√car bonus (dalam bentuk cash)
√convention (national/ trip umrah/ oversea)


So, impian saya, saya nak merasa semua jenis BONUS yang Shaklee tawarkan! Moga Allah permudahkan segalanya bagi saya. Sesungguhnya, inilah bidang yang menepati minat saya dalam bidang diet & kesihatan.

Walaupon saya graduate daripada bidang kebahasaan & sastera, tapi hati saya begitu 'attach' dalam bidang kesihatan terutama diet, pemakanan & cara hidup sihat.

Selain tu, saya nak cari keseronokkan lain dalam hidup saya. Saya nak cari sisi lain dalam kehidupan sehari-hari. Saya nak cabar diri saya buat banyak benda dalam hidup ni. Supaya bila sampai masa nanti, saya merasa puas dengan apa yang saya buat semasa hidup.

Alhamdulillah, dilorongkan dalam Shaklee. 
Melalui saya lebih dekat DenganNya, lebih ramai kawan yang positif & support antara satu sama lain. Melalui Shaklee juga saya dilorongkan dengan sangat mudah untuk menolong orang lain. Mudah sangat! Tangan saya sentiasa sangat ringan untuk menghulur bantuan pada orang susah. Tak macam yang dulu2, saya cukup susah nak mengeluarkan duit nak memberi pada yang memerlukan. Bukan ke 'tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima.


Anda tunggu apa lagi? Daftar sekarang. Saya sedia membantu anda.
Fadhilah - 0194555534




~SETIAP PEMBELIAN DENGAN SAYA WAJIB MENDAPAT KONSULTASI EKSKLUSIF & JADUAL PEMAKANAN SETIAP VITAMIN~

~JIKA ANDA MAHU MENIKMATI PENJIMATAN 10%-30%, JOM DAFTAR SEBAGAI AHLI, RM 65 SAHAJA SEUMUR HIDUP. NAK BISNES BOLEH, NAK MAKAN SENDIRI PON BOLEH. ANDA PILIH.~


YOUR SHAKLEE DISTRIBUTOR
FADHILAH - 0194555534

No comments: