Pages

Thursday, April 23, 2015

Cinch untuk berat badan hebat!

Okay, dengan kata mudah, bagaimana nak kurus dengan cara paling efisien?
Sesetengahnya berdiet, tapi seringkali sekerat jalan. Putus asa. Dirasakan susah.
Sesetengahny salah ambil jenis-jenis makanan hanya kerana berdiet. Bila tak cukup pemakanan, maka badan tak cukup nutrisi & boleh mengundang penyakit lain.

So...sesetengah yang lain pulak mencari alternatif dengan minum minuman protein. Sebab, basically minuman protein adalah mengenyangkan. Tapi sebanyak mana minuman protein SEDAP???
Masa zaman saya sekolah dulu kan, arwah makcik saya suka beli vitamin termasuklah minuman protein bersoya(sebab saya tinggal dengan makcik, datuk & nenek). Banyak jenama la kan... saya pon cuba la kesemuanya, hihihi....boleh setengah cawan je la...lepas tu dah terkulat2 nak habiskan.

Sehingga sekarang, selain ESP iaitu minuman soya yang super delicious, CINCH juga sangat sedap. Tambah pulak ada perisa coklat, latte & vanila.

Ramai customer memilih untuk minum Cinch sebagai minuman dalam proses berdiet. Sebabnya, cinch mampu menjaga jisim otot yang sihat tanpa dirosakkan oleh proses penurunan berat badan.
Otot yang bagus jugak membantu dalam proses pembakaran lemak sepanjang tempoh berdiet.
Unsur leucine iaitu salah satu asid amino yang bekerja keras menjaga otot dalam badan.
Cinch juga tinggi kandungan serat serta indeks glisemik yang rendah. Minuman ini mampu membuatkan kita rasa kenyang yang berpanjangan serta sangat sesuai diambil oleh ibu menyusu, pesakit kencing manis, tua, muda atau sesiapa sahaja.

Have you had your cinch today?
Hubungi saya jika anda belum merasai bestnya cinch ni.


~SETIAP PEMBELIAN DENGAN SAYA WAJIB MENDAPAT KONSULTASI EKSKLUSIF & JADUAL PEMAKANAN SETIAP VITAMIN~

~JIKA ANDA MAHU MENIKMATI PENJIMATAN 10%-30%, JOM DAFTAR SEBAGAI AHLI, RM 65 SAHAJA SEUMUR HIDUP. NAK BISNES BOLEH, NAK MAKAN SENDIRI PON BOLEH. ANDA PILIH.~

YOUR SHAKLEE DISTRIBUTOR
FADHILAH - 0194555534



No comments: