Pages

Friday, April 17, 2015

Nak Kurus tapi sangat susah?

Assalamualaikum.

Saya selalu ada masalah berat badan bila saya tak boleh control makan. Terutama bila bendera merah nak berkibar, tak pon masa stress.

Everytime rasa nak makan. Lepas tu, mula la complaint gemuk sana sini, menggeleber kat sana sini, chubby sana sini, tak berkenan tang nu, tak suka tang ni. Itulah saya!

Badan senang naik, tapi nak turun cukup susah, betul tak?

So, saya nak perkenalkan 3 konsep yang shaklee terapkan untuk sape2 saje yang nak kuruskan badan. Saya pon apply konsep ni jugak bila nak turun berat badan ataupun nak inch loss.

BAKAR
Omega & lecithin adalah agen terbaik untuk membakar lemak2 yang tidak diingini.

BUANG
Alfalfa sangat disarankan pada yang ada masalah untuk detoks. Alfalfa sejenis herba yang digelar Raja Herba, ianya umpama jamu tapi dalam bentuk yang lebih lembut & sangat selesa...

Herblax pulak bagi sesiapa yang susah sangat nak membuang & sembelit. Herblax adalah gabungan 4 jenis herba terbaik membantu melembutkan najis, membantu mencuci usus yang kotor.

BINA
ESP & Cinch Shake adalah sejenis protein yang membantu membina kembali sel-sel yang telah mati akibat perubahan hormon. Selain memperbaharui sel, protein juga membantu memulihkan kembali sistem dalam badan.

No comments: