Pages

Wednesday, March 11, 2015

Saje Nak Bercerita!

Assalamualaikum.
Selalu kan, ramai yang tanya saya,
KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE?
Ada beberapa sebab saya join shaklee. Most of them akibat masalah kesihatan.
Apa?
Nak tahu?
Meh nak story!
✔masalah sakit2 badan yang berterusan
✔kerap demam (setiap bulan, dr kecik lagi)
✔kerap kebas kaki & tangan
✔muka kusam
✔Kepenatan, keletihan, kelesuan yang melampau
✔Faktor kerja syif (syif malam)
✔Rutin makan tak teratur
So, saya end up cari solution kepada masalah saya. Yelahkan, sampai bila nak hidup macam tu kan. Menyusahkan diri sendiri, pastu susahkan orang pulak kan...tak mau la gitu.

Cari punya cari, jumpa Shaklee! Bila dah cuba, dari hari ke hari, sampai sekarang, saya hanya mampu ucap Alhamdulillah dan syukur yang tak terkata. Kerana apa?
✔Kerana dengan shaklee saya sihat!
✔Kerana dengan shaklee jugak saya boleh jana pendapatan sampingan!

Kalo nak tahu, saya ada 2 gaji tau. 1 tu gaji hakiki saya. Yang satu lagi mestilah bonus shaklee!
Setakat ni la kan, kalo nak shopping tengah2 bulan tu memang boleh, nk bayar bil pon boleh. Duit bonus kan ada...!
So, bagi yang diluar sana yang perlukan pendapatan sampingan, jom kita berniaga. Kita berniaga vitamin untuk kesihatan semua orang. One thing yang saya rasa cukup happy is bila dapat bonus hasil usaha kita sendiri dan jugak dapat tolong upgrade kesihatan orang lain. Kan dapat pahala gitu.
So, jom kita sama2 majukan diri kita. 
Kalo nak tanya apa2, boleh terus contact saya. Jangan malu2 ye...


~SETIAP PEMBELIAN DENGAN SAYA WAJIB MENDAPAT KONSULTASI EKSKLUSIF & JADUAL PEMAKANAN SETIAP VITAMIN~

~JIKA ANDA MAHU MENIKMATI PENJIMATAN 10%-30%, JOM DAFTAR SEBAGAI AHLI, RM 65 SAHAJA SEUMUR HIDUP. NAK BISNES BOLEH, NAK MAKAN SENDIRI PON BOLEH. ANDA PILIH.~

Your Shaklee Distributor
Fadhilah - 0194555534

No comments: