Pages

Wednesday, March 11, 2015

A BIG WHY I JOIN SHAKLEE

Assalamualaikum.
Cantikkan gambar tu? 
Kan heaven kalo hari2 boleh tengok pemandangan macam tu!
Tak payah terkejar2 nak masuk kerja.
Ni salah satu gambar pemandangan di Taman Tasik Taiping.
Salah satu tempat favourite saya bila nak tenangkan fikiran, nak cari idea & nak jogging.
The Best Place.
Thats the BIG WHY kenapa saya suka tinggal di Taiping. 
Boleh duduk dengan mak abah, dekat dengan tempat kerja & dekat dengan tempat yang cantik macam ni.
Dan satu lagi BIG WHY saya ialah, nak berjaya dalam bidang SHAKLEE. Saya sangat determined to be one of the succesfull distributor in Shaklee.
Saya boleh bekerja dari rumah atau dari mana2 yang saya suka.

Saya dapat TIME freedom. Boleh kerja ikut masa sendiri. Boleh pergi mana2. Boleh jaga mak abah. Boleh tengok adik2.
Saya nak dapat FINANCIAL FREEDOM. Saya nak beli apa sahaja tanpa ragu2. Saya nak salurkan pada jalan yang baik, tanpa ragu2. Boleh tolong ramai orang. Boleh bantu ramai orang susah. Boleh settle hutang. Boleh beri kesenangan kat mak abah & adik2.
Bestnya!!!
Doakan IMPIAN saya jadi kenyataan ye!
Saya juga doakan impian anda jadi kenyataan. Baik customer, customer to be atau sesiapa sahaja, Saya selalu doakan yang baik2.

No comments: