Pages

Tuesday, January 27, 2015

Testimoni: Set Sendi Shaklee

Assalamualaikum.

Hari ni saya review testimoni customer setia saya yang dah menggunakan Set Sendi Shaklee.

Customer saya ni mengalami masalah tulang belakang. Selalu sakit belakang, tak boleh angkat barang berat, tak boleh salah duduk atau terlalu lama berdiri. Umur muda lagi, dalam 20 an.

Customer ni mula dengan supplement ostematrix atau kalsium shaklee. Lepas sebulan, dia dh merasa badan dia lebih selesa dan lebih cergas. Buat kerja pon rasa besttt!!! Tak lemau macam dulu.

Kemudian, bulan November 2014 tgah promo Omega. Dia grab dua botol, lepas tu grab pulak AJHT. Seminggu lepas makan set lengkap ni, dia bgtaw saya yang kini badan dia rasa lebih sihat & bertenaga. Sakit belakang pon dah kurang, tak teruk macam dulu sampai nak mc je selalu.

I pon apa lagi, heppi la kan!!!
Happy sangat bila boleh tolong orang lain!
Happy sangat bila boleh bagi nikmat kehidupan untuk orang lain!
Happy bila customer happy dengan kesihatan mereka!
Happy bila mereka senyum tanda mereka sihat!
Syukur Alhamdulillah. Semuanya atas izin Allah.

Benda yang baik, buat apa saya simpan, mesti nk share dengan semua orang.
Macam tu jugak saya nak share kebaikan vitamin Shaklee pada semua orang!!!

Sape2 yang nak khidmat nasihat vitamin yang sesuai untuk diri korang tu, moh whatsapp saya. Saya boleh bantu!

Konsultasi atau khidmat nasihat & jadual pemakanan juga diberikan kepada pelanggan2 kesayangan saya!

Your SID
FADHILAH - 0194555534
1128414



No comments: