Pages

Saturday, January 3, 2015

Shaklee : Alfalfa

Assalamualaikum...

Disebabkan bulan ni promosi besar-besaran Alfalfa, jom saya share apa yang bestnya 
RAJA SEGALA TUMBUHAN ni!
PENGALAMAN SENDIRI

Pada saya Alfalfa ni memang best.

Saya amek setiap hari, 5biji. Memang tak penah missed!

Sebabnya, 
# rasa badan lebih 'sedap' kata orang. 
# Memanaskan badan, 
# mencegah dr rasa miang2 dan gatal2
# mencegah resdung
# mencuci usus
# badan rasa ringan
# membuang angin


FAKTA Alfalfa
* Digelar sebagai RAJA SEGALA TUMBUHAN
* sejenis tanaman yang bebas pestisid, herbasid 
* menggunakan bahan kompos atau baja yang bebas kimia


KHASIAT ALFALFA
- melegakan sakit sendi & belakang
- menghilangkan kelesuan & tekanan
- memberi kelegaan semasa haid
- merawat arthritis
- merawat alergi & ekzema
- merawat asma
- mencuci usus bagi membuang toksin
- mencuci buah pinggang & merawat kencing kotor
- merawat masalah keputihan
- bertindak sebagai kacip fatimah
- memulihkan urat lepas bersalin
- membantu masalah penghadaman & pencernaan
- melegakan sembelit
- membuang angin dalam badan


Tudia...banyak tak? Banyakkkkk....
Sebab tu saya suka alfalfa ni!
Sangat membantu masalah penghadaman saya!

Kalo nak rasa jugak betapa hebatnya alfalfa ni, contact saya, saya akan bantu anda!
Konsultasi percuma akan diberikan

Fadhilah - 019-4555534

No comments: