Pages

Sunday, January 4, 2015

Testimoni : Set Resdung

Assalamualaikum...
Hari ni jom kita tengok testimoni Set Resdung Shaklee.
Insan ni merangkap rakan sekolah, rakan sekampung dan rakan sekelas lagi. Teringat dulu zaman sekolah susah senang sama2 duk belajar nk lepas SPM & STPM. Sekarang dia dah pon jadi seorang pendidik di Kedah sana.

Dia mula amik Set Resdung ni selepas dia bagitahu yang dia ada masalah gatal2 & alergik yg teruk selepas bersalin. Sampai masuk hospital la sebab alergik & demam.
Kemudian, saya pon suruh dia try Set Resdung ni.


Selepas 2 bulan, saya follow up balik, dia cakap, alergiknya dah kurang!!! Wahhh...hepinya saya! Lepas tu, dia bgtaw, dia sangat terkesan dengan VITAMIN C! Bagus skali!!!
Bila amek set ni, dia cakap;
* alergik makin kurang
* kulit makin cantik, mulus
* dia bf baby taw, baby pon kulit cantik!!
* baby dia pon dah kulit kemerah-merahan, tak macam dulu, pucat je.
*production susu pon bagus! (Sebab amik alfalfa kan)
*detoks badan dengan baik


Set ni terdiri daripada 
√ Alfalfa
√ Vitamin C
√ Vitamin B


Alfalfa - berfungsi sebagai agen detoks yang mencuci usus, hati & darah kita. Segala toksin yang tak diperlukan oleh badan akan disingkirkan.

Vitamin C - berfungsi meningkatkan sistem imunisasi badan, meningkatkan kekebalan sistem pada habuk & hama, memperbaiki kulit yang rosak akibat menggaru kulit.

Vitamin B - 8B yang ada berfungsi antaranya mengurangkan stress & tekanan akibat resdung & alergik. Kandungan B1 membantu melancarkan darah dan B3 pula membantu membaiki kulit yang rosak.

Saya rasa sangat gembira sebab dapat membantu rakan baik saya sendiri dalam menyelesaikan masalah yang membelenggunya.

Saya rasa sangat bagus bila dapat memberi manfaat & menambah nilai dalam hidup orang lain.

Tell me your problem & kita boleh cari jalan penyelesaiannya. InsyaAllah.

Jika anda berminat nak cuba Set Resdung/ alergik ni, boleh contact saya di nombor ni!

Fadhilah
019-4555534


No comments: