Pages

Monday, January 19, 2015

Shaklee : Kenapa excited join shaklee?

Assalamualaikum.

Ramai yang tanya, kenapa saya join shaklee?

Tentunya jawapan saya, MESTI LA SEBAB NAK SIHAT!
Cuba bayangkan, kita makin tua, berumur, sistem badan makin kurang produktiviti, jadi perlu ambil supplement untuk tampung khasiat pemakanan seharian. Lagi pon, takot plak i kalo ada yg kata, muka nampak lebih tua dari usia sebenar....auuwwww...seram dih!

Selain tu, saya buat Shaklee untuk kepuasan diri sendiri. Contohnya, saya dapat tolong ramai orang menyelesaikan masalah kesihatan mereka. Tak kurang jugak saya boleh bantu orang lain jana pendapatan mereka. Tak payah pon buka sewa kedai, beli stok sampai ribu riban, tak perlu. Buat dari rumah, mula kecil kecilan pon boleh. Ikot masa sendiri. Mudah sangat.

Bukan tu je taw, paling penting saya dikelilingi oleh kawan2 yang sama2 buat shaklee yang sentiasa support each other & sangat positif! Banyak benda kami belajar sama2. Dan paling best, kami ada leader yang sangat bijaksana yang selalu membantu bila kita perlukan bimbingan.

Anda nak jadi sebahagian daripada kami? Jom join kami, ahli group kami & moga anda antara insan leader terpilih suatu hari nanti.

For more info
Fadhilah - 019-4555534

No comments: