Pages

Thursday, May 7, 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA

Assalamualaikum...

Saya FADHILAH IZARAEE pengedar sah Shaklee anda dengan no ID 1128414.
Saya tinggal di Taiping, Perak. Jadi, bagi kawan2 tersayang yang nak saya COD barang bagi kawasan Taiping, Kamunting, Bukit Merah & Semanggol, penghantaran adalah PERCUMA!!!

Bagi kawan2 di negeri lain, jangan risau saya boleh poskan VITAMIN anda.

Apa keistimewaan apabila membeli dengan saya?
√free konsultasi. 24 jam sehari
√khidmat nasihat pemakanan 
√cara makan vitamin & jadual eksklusif
√free gift*
√free postage*


Kalo join ahli, apa keistimewaan yang saya dapat? (Banyak...)
√diskaun 10%-30% untuk setiap produk
√bonus setiap bulan (bagi yang layak)
√dibimbing di bawah leader2 hebat & baik hati
√ditawarkan program 3C - CASH, CAR & CONVENTION
√ selain bonus setiap bulan, boleh jugak dapat kereta yang bayar khas oleh Shaklee 
√ boleh pergi umrah bawak family ditaja khas oleh Shaklee
√ boleh melancong ke luar negara dibawah tajaan Shaklee setiap tahun
√dikelilingi oleh insan2 yang POSITIF
√akan di'add dalam group khas konsultasi & bisness di fb.
√boleh attend mana2 program anjuran Shaklee di seluruh Malaysia
√boleh attend kelas, seminar, bengkel nutrisi anjuran Shaklee
√boleh hadir pelbagai program motivasi dan suntikan semangat seperti Motivation Rally, Master Celebration & National Convention anjuran Shaklee di seluruh Malaysia.


Melalui program2 sebegini, kita sebagai ahli & businessman boleh disuntik semangat & kekuatan untuk terus maju dalam bisness Shaklee hasil daripada perkongsian berharga setiap satu 
daripada leader2 hebat dalam Shaklee.

Jom sama2 dengan saya, kita ubah hidup & pemikiran.
SIGN UP AHLI & FREE SEBOTOL VITALEA.
SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA
FADHILAH - 0194555534

No comments: