Pages

Saturday, May 16, 2015

Cara Hilangkan Mata Panda

Assalamualaikum

SAYA SI MATA PANDA!

Nak tau tak, adik-adik saya suka~ sangat panggil saya 'si mata panda'! Why?
Sebab saya kerja syif malam, kerja tak menentu & tak cukup tidur!!!
Nak tahu tak macam mana nak hilangkan atau kurangkan lingkaran gelap bawah mata?
 Jom, pendedahan eksklusif dari saya!!!!

TIMUN & TOMATO
Hiris nipis2, pastu letak kat mata. Saya suka sejukkan dulu pastu bru slice. Sejuk je... nak hilangkan eye bag pon boleh!


UNCANG TEH
Lepas rendam teh untuk buat minum-minum petang tu, jangan buang tau, sejukkan dalam peti ais. Lepas tu letak kat mata, rehat-rehat, santai-santai
..

VITAMIN E
Ni yang paling simple, senang... saya picit je biji Vitamin E, sapu minyak yang keluar tu kat muka, kat jerawat & segala parut. Tak kira la muka, badan, tangan atau seluruh badan!

Saya tahu panda sangat comel!

Selamat mencuba!


No comments: