Pages

Monday, December 1, 2014

Cukup ke?

Assalamualaikum...

Wei...dah sebulan tak update blog. Maaf ye... ada kekangan yang tak boleh dielakkan.

Okay. di bulan baru ni, target dan azam baru dalam bisnes Shaklee. 
Moga boleh tolong lebih ramai orang, dan biar semakin ramai umat yang mengamalkan Shaklee.

Alhamdulillah, sejak memasuki bidang bisnes Shaklee ni, saya jumpa diri saya yang sebenar, saya lebih nak beramal, lebih banyak memberi untuk dunia & akhirat. Jadi ternyata, menjadi SID shaklee bukan hanya semata-mata kerana duit, tapi jugak kerana hubungan dengan Allah & manusia.

Cuba tengok hidup ni...
Hidup ni macam-macam kan... segalanya perlukan duit. Baru je terima gaji, tapi boleh tengok je la amount tu. Lepas click sana sini, bayar bil bagai, yang tinggal cukup2 makan je, Boleh buat makan & petrol. Bila nak saving? 

Tu pon belom tentu lagi. Sebab selalu sangat jadi situasi mcm ni:
"eh, bila plak aku ada hutang ni?", 
"eh, hari tu beli kerepek kat cik kiah tak cukup lagi RM10"
"teringin pulak nak beli kasut tu, tapi tengah pokai!" 

Duk eh sana, eh sini, lama2 apa pon takde, Belom lagi bab2 kecemasan yang nak duit dan2 kan...
Cer pikir tengok!

Hi!
hikhikhik

Kalo saya, so far Alhamdulillah, saya bersyukur dengan rezekiNYA. Saya special, ada 2X gaji..
1 - gaji kerja hakiki
2 - BONUS SHAKLEE

Alhamdulillah, kalo dgn bonus Shaklee tu, boleh jugak lepas apa yang patot. Dapat jugak tampung belanja serba sikit. Dengan Shaklee memang best, nak makan saje boleh, nak berbisnes pon boleh, NAK MAKAN & BISNES, LAGII LAAAA BOLEH!!!!

SAYA DAH SET TARGET APA YANG SAYA NAK DALAM HIDUP NI:

WORK AT HOME WOMEN!
(saya takmau p keja, nak buat income dr rumah je)

FINANCIAL FREEDOM! 
(saya suka shopping)

TIME FREEDOM! 
(saya nak shopping bila2 masa saya suka)

DOAKAN SAYA!

KALO ANDA NAK JANA INCOME BERSAMA-SAMA DENGAN SAYA, JOM JOIN GROUP HEBAT KAMI!


Daa...

019-455 5534

No comments: