Pages

Thursday, February 5, 2015

Testimoni : Vitalea

Assalamualaikum...

Hari ni, saya nak share testimoni customer saya yang ambil Vitalea. Dia dah consumed hampir setahun dah rasanya.

Dia selalu merungut kat saya, penat, letih. Balik kerja dah tak boleh nak buat apa dah, tido aje... waktu bekerja pon sama, dia cepat penat, lesu dan kadang2 tertidur waktu dalam kerja.

Jadi, saya suggest pada dia, Vitalea. Sebab saya pon pernah alami keadaan yang sama.

Kenapa saya suggest dia suh amek Vitalea ni? Apa yang hebat sangat Vitalea ni? Sebabnya:

✔ Mengandungi 28 jenis vitamin & mineral yang penting untuk orang dewasa.

✔ Menyokong kesihatan menyeluruh

✔ Makanan tambahan yang seimbang

✔ Disokong oleh 7 kajian klinikal

✔ Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata

Antara vitamin yang terkandung dalam Vitalea ialah:

VITAMIN D - menyokong penyerapan kalsium untuk tulang & gigi yang sihat

BETA KAROTENA - meningkatkan kesihatan mata, kulit & sistem imunisasi.

VITAMIN E - menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus & fungsi imunisasi.

KALSIUM - menyokong kesihatan tulang, pengaliran urat saraf & otot.

BORON - membantu dalam metabolisma, vitamin D dan mineral yang terlibat dalam perkembangan tulang.

MAGNESIUM - menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu mengekalkan tekanan darah normal & denyutan jantung normal.

BIOTIN - membantu badan menghasilkan tenaga dari protein & lemak.

LAIN2 - tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna & bahan pengawet.

Macam mana nak order Vitalea ni?

Boleh terus whatsapp saya di nombor ni, 019 - 455 5534.

Apa istimewanya membeli dari saya?
-Setiap customer akan saya layan macam kawan saya sendiri. Nk gelak, nk nangis boleh jew...

No comments: