Pages

Wednesday, February 11, 2015

Testimoni: Alfalfa, Penawar Alergik!

Assalamualaikum...

Testimoni Alfalfa ni dari adik saya sendiri. Dia ni alergik seafood. Kalo makan seafood konpem mulut bengkak besar, muka pon bengkak2 jugak. Kesiannn...
Satu hari, saya suggest dia amek Alfalfa. Sebab, dengan pengambilan alfalfa, badan dia mampu detoks atau buang segala toksin yang tidak perlu & yang menganggu sistem imunisasi dia.
Saya sarankan dia amek 3biji sahaja setiap hari. Dan Alhamdulillah, atas izin-Nya, adik saya kini mampu menikmati seafood dengan jayanya
kerana masalah bengkak2 muka itu tiada lagi. Jadi, dia konsisten amek alfalfa sampai sekarang. Kemudian saya plak tambah Vitamin C untuk menguatkan sistem pertahanan tubuh & memperbaharui kulit yang bermasalah.

Nak tahu apa lagi kebaikan alfalfa.

Meh pm saya!
Fadhilah - 0194555534


~SETIAP PEMBELIAAN DENGAN SAYA WAJIB MENDAPAT KONSULTASI EKSKLUSIF & JADUAL PEMAKANAN SETIAP VITAMIN~

~JIKA ANDA MAHU MENIKMATI PENJIMATAN 10%-30%, JOM DAFTAR SEBAGAI AHLI, RM 65 SAHAJA SEUMUR HIDUP. NAK BISNES BOLEH, NAK MAKAN SENDIRI PON BOLEH. ANDA PILIH.~

No comments: