Pages

Monday, February 2, 2015

Shaklee : ESP, protein kegemaran saya!

Assalamualaikum.

Sambil duk relaks2 ni kan, tiba2 teringat kat ESP fevret saya tuh! Dah nak habis!!! Tak boleh jadi ni, kena beli cepat2!

Terseksa i...
Saya tak boleh skip ESP...
mesti kena minum walau sekali sehari je!
Ianya sumber protein terbaik saya!
Diam tak diam, dah setaun lebih saya consume ESP ni.

Kenapa saya suka ESP?
APA manfaat yg saya dapat?

✔Kulit cantik, licin
✔Kulit cerah
✔Badan sihat & cergas
✔Kenyang
✔Parut pudar (nyah yo!)
✔senang, mudah dibawa ke mana2, very user friendly (hanya letak air & kocak)

Saya dah dapat kebaikan ESP ni, anda bila lagi?

Kalo berminat, boleh pm saya. Nak emel pon boleh:

ielah_raihan@yahoo.com

Atau kalo nk fast reply, boleh pm atau wasap ke nombor saya,
Fadhilah 019-4555534

No comments: