Pages

Wednesday, September 24, 2014

Shaklee: Nutriferon

Assalamualaikum
Nutriferon Shaklee dicipta untuk  menguatkan sistem imun badan dengan menggalakkan interferon semulajadi dalam badan.
Telah terbukti interferon berkesan untuk melindungi dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit.
Suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit seperti hepatitis, kanser, hidrophobia, herpes dan HIV.
Nutriferon Shaklee dihasilkan daripada biji labu, bunga safflower, honeysuckle jepun dan biji plantago
MANFAAT NUTRIFERON
1. Mengukuhkan sistem imun - nutriferon mampu merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem pertahanan semulajadi tubuh yang berfungsi untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag
2. Melindungi dari jangkitan influenza - mengimbangi respon alergi persekitaran dan pencemaran udara serta melindungi dari virus, mikrob termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza
3. Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan sel-sel tumor dan kanser. Interferon juga mampu mengurangkan ketakselesaan sewaktu kimoterapi.
4. Meringankan stress dan kelesuan - meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
5. Melambatkan penuaan - formula unik nutriferon merangsang makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus, kuman. Sel akan jadi lebih sihat.
6. Mengurangkan infeksi pesakit Hepatitis B dan C - nutriferon berfungsi untuk mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan simptom lain yang di alami oleh pesakit Hepatitis B dan C.
7. Mempertingkatkan menopaus - mereka yang menopaus akan mengalami simptom seperti hypertensi, kolesterol tinggi, masalah kitaran darah dan pengambilan nutriferon akan menjadikan mereda dan melegakan kesan akibat menopaus.
8. Mempertingkatkan pms - dibukti secara klinikal boleh mengurangkan simptom akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan semasa waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.
Jadi, ramai yang amek Nutriferon untuk pertahanan badan dari demam, selesema dan jangkitan penyakit-penyakit lain!
Macam kita amek Vitamin C waktu rasa-rasa macam nak demam tu, tapi gabung dengan interferon...memang superb!!!
To order Nutriferon atau mana-mana Shaklee product, boleh contact saya bila-bila masa via nombor ni ye
Fadhilah- 019455 5534
:::konsultasi percuma akan diberi sejak dari pembelian pertama dengan saya.

No comments: