Pages

Friday, September 26, 2014

Jom cantik!: Homemade Masker

Assalamualaikum...

Cer tengok tajuk tu, over tak???

Tapi betol, saya nak ajak semua2 jom buat masker sendiri di rumah.

Lagi jimat...guna je apa bahan yang kita ada.

Okay, since saya ni dah fanatik sangat dengan produk shaklee ni kan, meh nak bgtaw kat kakak-kakak dan adik-adik, vitamin Shaklee bukan berkhasiat bila makan je, tapi kalo guna untuk masker pon boleh!

Ha...betul ke boleh?
Tak mudarat ke?
Takde apa-apa effect ke?
Tak bahaya utk kulit muka ke?
Eh, kulit saya sensitif, tak boleh sembarangan taw!

Sape cakap takde effect? Mestilah ada....
Effect nya..........
KULIT MAKIN LICIN, MULUS, HALUS DAN GEBU....
Eh2, bukan tu je, parut jerawat ke, parut chicken pox ke, kulit berminyak, atau parut2 luka boleh sembuh tau, kalo kita konsisten amalkan makan vitamin dan penjagaan luaran jugak.

Dah, tak mau citer panjang-panjang, jom kita tengok apa jenis vitamin yang boleh buat masker!

1. ESP + YOGURT ASLI

2. ESP + YOGURT ASLI + VITAMIN E

3. ESP + YOGURT ASLI + ALFALFA

4. ESP + YOGURT ASLI + VITAMIN C

5. ESP + YOGURT ASLI + COLLAGEN POWDER

Saya kerap jugak bermasker-masker ni. Paling saya suka, masker vitamin E, vitamin C dan alfalfa. So, tukar-tukar ikut mood.

Dan masker vitamin C boleh melembutkan tumit kaki yang merekah.
Lepas ni, sape2 yang risau sangat tumit kaki pecah-pecah tu, boleh la apply masker ni. Letak sikit kat muka, pastu yang lebihan tu letak kat tumit kaki. Kita usaha kan, jadi jangan putus asa!

Jadi, boleh la jimat. Tak perlu pon pergi spa atau pusat kecantikan, semua boleh buat di rumah kan!

Kalo ada masa lapang tu, buatlah masker sendiri.
Jangan risau side effect yang tak baik, sebab semua produk atau vitamin Shaklee semuanya semulajadi, natural!

Sangat mesra pengguna, mesra persekitaran

Jom kita bermasker!

P/S: PROMOSI COLLAGEN POWDER MASIH BERLANGSUNG. CEPAT2! BERAPA HARI JE YANG TINGGAL NI. LEPAS NI TAK TAHU BILA PULAK ADA OFFER!

Kalo nak tahu banyak lagi kelebihan setiap satu vitamin Shaklee ni, boleh contact saya bila-bila masa pon.
InsyaAllah, saya akan reply secepat yang mungkin.

Fadhilah 019-4555534

Bye...

No comments: