Pages

Friday, July 11, 2014

Shaklee: Cinch Energy Tea Mix

Assalamualaikum...

Kita ni dah dua minggu lebih berpuasa.
Macam mana dengan puasa anda?
Puasa saya Alhamdulillah, berjalan lancar...
Tambah lagi bila bersahur dengan ESP, hari2 yang saya lalui sangat lancar dan bertenaga...
Walaupun saya bekerja syif malam, balik rumah confirm tidur kan...tapi saya senang bangun dari tidur, tidur saya sangat lena dan bangun dengan badan yang cergas. Tiada lagi istilah nak sambung golek2 atas katil, atau pun bangun tidur sakit2 badan...no more!

Okay...kali ni kita review berkenaan Cinch Energy Tea Mix.
Minuman ni best sebab...
1) sejenis minuman yang selamat dan menjadi penggalak tenaga semulajadi
2) minuman ini ditambah dengan taurina yang mampu meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
3) menjadi minuman alternatif kepada kopi, soda dan manisan
4) tidak mengndungi gluten, tiada perisa tiruan, pewarna atau pemanis.

Campuran Teh dalam Cinch Tea

Red Tea Extract
~ menjadi salah satu anti oksidan yang dijumpai dalam teh merah yang dikenali sebagai polifenol (pejuang kanser yang kuat)
~ polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan radikal bebas
~ sejenis anti oksidan yang kuat yang mampu menentang kanser dari merebak

Matcha Green Tea Powder
~ disediakan secara semula jadi untuk menyimpan semua nutrisi dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksidan

White Tea Extract
~ dikenali sebagai teh hijau muda dengan kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbanding teh hijau

Rooibos Red Tea Extract
~ tumbuhan unik yang berasal dari Afrika Selatan
~ kaya dengan sebatian polifenol-antioksidan

Kalo anda nakkan tenaga yang berpanjangan, bancuh je cinch tea ni dalam tumbler besar, buat sejuk2, pastu boleh minum for the whole day. Mesti anda akan rasa segar dan best skali! Selain rasa bertenaga, anda jugak takkan mudah mengantuk.

Kalo anda nak rasa kebaikan dan kesegaran cinch tea ni...bgtaw saya,order dengan saya...
Sebabnya.....anda akan dapat konsultasi free dari saya setelah anda membeli dengan saya.

Your Shaklee Independent Distributor
Fadhilah - 019-455 5534

No comments: