Pages

Wednesday, February 19, 2014

Nak lebih santek!!!

Tanggal 15hb feb 2014 plak aku telah menambah set vitamin aku iaitu Vitamin C dan Vitamin E. Aku makin bertambah semangat mengamalkan supplement ni bila aku dh merasai kebaikan produk shaklee esp dan vitalea tu... so...aku sangat happy dgn result yg aku dapat.

Sedikit review berkenaan vitamin c sustained release
- perlu untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu kulit
- berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata
- mengekalkan kelembapan kulit
- menghilangkan bintik2 hitam
- membantu dalam pengeluaran kolagen utk mencegah penuaan
- melindungi drpd terkena jangkitan demam dan selesema...

Itu antara kebaikan vitamin c shaklee ni...ada banyak lagi point..tp xmo la letak sini... aku paling suka point yg last sekali...nk elak demam...sbb aku sangat kerap demam..jadi sesuai sangatlah amalkan vitamin ni.

Review vitamin e plak
- melambatkan penuaan
- mengurangkan garis halus, parut, jerawat
- membantu memulihkan tekstur kulit wajah, dada dan lutut
- memperbaiki bengkak dan ulser kulit
Dan banyak lagi kebaikan2 vitamin e ni khasnya utk kulit..

So...aku dah 12 hari mengamalkan vita e dan vita c ni...so far so good... kulit muka dan seluruh badan terasa sangat lembut, dan badan juga sangat cergas...dan aku sentiasa xlupa mengamalkan minum air kosong lebih 3liter sehari...

So...sape2 yg tercari2 supplement harian untuk kekal cergas dan untuk cantik serta segak...pilihlah supplement shaklee. Hubungilah distributor shaklee berhampiran anda...

No comments: